WANITA KALAU MEMANDU PATUTLAH…

Dizaman moden ini, wanita pun bekerja. Sebab itu mereka memang kena memandu. Takkan nak harapkan suami saja. Kalau masih bujang maaflah yea coach tak boleh tolong. Namun yang menjadi isunya adalah gaya pemanduan wanita telah menyebabkan tubuh mereka kelesuan dan kepenatan. 



MEMANDU LAJU 


Memandu laju ni biasanya kita dapat lihat di atas highway atau ketika waktu tamat hari persekolahan. Wanita sering dilihat memandu seperti pemandu F1. Kedua belah tangan lurus dan jari menggenggam erat steering. 



LESU & PENAT?

MENCARI TUKANG URUT WANITA?

URUT-URUT BY COACH SUFIAN SOLUSINYA

SET TEMUJANJI SEKARANG.

TEKAN SINI URUT-URUT



Jangan begitu, jika diamalkan selalu badan akan cepat penat dan lesu kerana hormon stres telah keluar dengan banyak lalu mencetuskan degupan jantung yang kuat. Degupan jantung yang kuat ini akan membuatkan dinding jantung bengkak dan saluran darah menjadi keras. 



 

TEKAN BREK MEMANJANG


Kejap-kejap lampu brake menyala. Ya itulah keadaanya bila berada dibelakang pemandu wanita. Tahu tak, cara begitu bukan sahaja meningkatkan kos penyelenggaran break tetapi turut menyebabkan tumit dan otot betis mudah letih dan menimbulkan kekejangan. Masa memandu tak rasa, tapi malam nanti suami jadi mangsa tolong picit-picit. Apatah lagi memakai kasut tumit tinggi atau berkaki ayam. Keduanya pasti memberi kesan yang tidak elok kepada kondisi kaki. 


SAKIT BETIS DAN TUMIT?

MENCARI TUKANG URUT WANITA?

URUT-URUT BY COACH SUFIAN SOLUSINYA

SET TEMUJANJI SEKARANG.

TEKAN SINI URUT-URUT






Banyak lagilah gaya pemanduan wanita namun dua elemen ini sahaja yang coach konsikan kerana ia terkait langsung dengan kelesuan dan kecederaan tubuh. Sekian 



SAKIT KAKI?

SET TEMU JANJI SEKARANG













Comments

Popular posts from this blog

SAKIT LEHER KERANA KOMPUTER

PINGGUL SAKIT, BERDENYUT BERSERTA KEBAS KAKI

DUDUK LAMA PUNCA SAKIT BELAKANG